Ana Sayfa Makaleler İletişim Hakkımda

Branşlara Göre Öğretmenlerin Cehenneme Gittiklerinde Verecekleri İlk Tepkiler :)

BEDEN EĞİTİMİ

Isınma hareketlerine gerek yok burası haddinden fazla sıcak zaten...

BİYOLOJİ

O son ''Evrim'' konusunu anlatmayacaktık.

FELSEFE

Bakın siz beni yanlış anlamışsınız Tanrı yok diyen ben değilim ben sadece aktardım...

MÜZİK

Müzik günah mıymış gerçekten? Neyse olan olmuş şarkı söyleyelim bari: "Yananı görür Allah"

RESİM

Biliyordum bu "NÜ" çalışmalarından başıma bi halt geleceğini :-((

FİZİK

Kullanılan ham maddeye göre ortaya çıkan enerji muazzam...

COĞRAFYA

Yön kavramım beni yanıltmıyorsa sanırım cennet kuzey batıda kalıyo...

DiN KÜLTÜRÜ

Ben size demiştim... O değil de ben niye burdayım sanırım bir yanlışlık oldu.

TARİH

En çok hangi medeniyetten insan var acaba burda?

İNGİLİZCE

Oh my god!

ALMANCA

Scheize...

MATEMATİK

Evdeki hesap çarşıya uymadı...

BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ

Wierless var mı acaba?

TEKNOLOJİ TASARIM

Kazanların tasarımı dizaynı falan 10 numara olmuş başarılı...

TÜRKÇE

"Burası çok aşırı sıcak" cümlesini kurup sonra anlatım bozukluğu nerde bulayım zaman geçer hiç olmazsa:-))

KİMYA

Hmmm ...Önce suyun arsenik oranını ölçelim bakalım...

PDR

"Yanmanın insan psikolojisi üzerindeki olumsuz etkilerini en aza indirebilme "seminerine katılmak isteyenler arkadaşlar bir an önce isimlerini bana yazdırsınlar lütfen...

MÜDÜR YARDIMCISI

Zebanilik başvuruları nereden yapılıyo acaba?

MÜDÜR

Arkadaşlar dikkatli olalım milli eğitim müdürü buralarda olabilir... Bunlar yönetmelikte yazıyor muydu?

Okul Öncesi

Biz daha çocuğuz hiçbir günahımız yok...

Edebiyat

Öldük ölümden bir şey umarak...

Fen

Sanırım oda sıcaklığını çok arayacağız burada.

Sosyal

Rahat olun bütün konulara hâkimim ben.

Sınıf

Bari burada biraz rahat etsek.

Nöbetçi Öğretmenler

Burada da zebani oluruz galiba.

Kaynak: ogretmenlerhaber.com

Okuyan 55 kişi